Όλα της Πέμπτης ...εύκολα

Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΠΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΗΜΕΡΑΣ





Τι να πρωτοπεριγράψω  από την σημερινή ημέρα στην τάξη;;;;

Τα πολύχρωμα μπαλόνια, τα πόστερ γενεθλίων, τους τόνους από σνακς και αναψυκτικά, τα χαμόγελα και τις ευχές των μαθητών μου ή την υπέροχη τούρτα παγωτό ; Μια τάξη φωτεινή και γεμάτη χρώματα και χαρούμενες φωνές με περίμενε για να γιορτάσουμε λέει τα γενέθλιά μου. Σήμερα 23 Απριλίου  , παρότι εγώ γεννήθηκα στις 24 Απριλίου.  Ο  λόγος;
" Κυρία, αύριο θα το περιμένατε το πάρτι, οπότε το κάναμε
σήμερα, που δεν το περιμένατε" 
ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ .... ΠΟΥ
ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ! : Που ξέρουν να με ξαφνιάζουν ευχάριστα και να εκδηλώνουν την αγάπη και τη  ευαισθησία τους με κάθε τρόπο..... που είναι γενναιόδωρα κι ανοιχτόκαρδα!.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!....
Μπορεί να έφτασα στα 48 μια μέρα νωρίτερα, αλλά  το πάρτι της προηγούμενης μέρας ήταν πραγματικό πάρτι έκπληξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.